Cel mai bun mic dejun este…

Share-uieste idei #CuCap:

…cel pe care il meriti! 🙂

Desi aseara pe la 8 am facut o sesiune cardio de Partyrobics @home ca sa exersez niste noi coregrafii, de dimineata, dupa ce m-am lalait vreo jumatate de ora, mi-am pus hainele de workout si mi-am facut antrenamentul cu greutati. Apoi, ca de obicei, dus si… micul dejun!

Pentru ca acum 2 zile am fost la cumparaturi, iar ieri am profitat de ziua libera ca sa gatesc, aveam deja optiuni in frigider.

Dupa ce ma antrenez, mereu am un apetit mai mare si abia astept sa mananc, insa parca am si mai mare chef sa aranjez intr-un fel atragator farfuria – pentru ca simt ca merit: mi-am respectat angajamentul fata de mine si mi-am facut exercitiile, asa ca un mic dejun sanatos si copios vine la fix.

Ca de fiecare data, am grija sa imbin proteine cu grasimi, carbohidrati complesi, iar daca e si cu fibre, deja e perfect 🙂

Iata ce a iesit astazi:

  • “Paine” de tip wasa (sau crisp bread) cu unt 82%, costita de porc si castravete
  • Wasa cu crema de branza si sprot afumat si cubulete de cascaval

Servite cu painica de casa din seminte [reteta curand!] (de data asta am adaugat si 2 lingurite de turmeric, ce i-au dat culoarea galbena). Se poate inlocui insa cu seminte presarate pur si simplu pe deasupra.

Cele 2 masline erau singurele ramase prin frigider 🙂

Poate pentru unii e ciudat sa aiba desert dimineata, dar la mine e aproape nelipsit. Insa nu in sensul clasic de “prajitura”, ci de ceva cu gust mai dulce, cu care sa inchei masa. Azi am avut “biscuitei” din resturi de fructe incepute sa se strice cu fulgi de ovaz si seminte de psyllium [reteta curand], serviti cu putina crema de branza si seminte de rodie.

  • Surse de proteina: peste, crema de branza, costita de porc, cascaval, semintele din painica facuta in casa
  • Surse de grasime: unt, costita de porc, cascavalul, crema de branza, pestele in cantitati irelevante
  • Surse de carbohidrati complecsi: wasa, fulgii de ovaz din painica facuta in casa si respectiv din biscuitei
  • Surse de fibre: ovaz si psyllium din paininca si biscuitei, rodia

Un mic dejun rapid, simplu si sanatos! Fara numarat de calorii, fara restrictii, fara batai de cap – daca ingredientele sunt gandite, cumparate si pregatite din timp. Adica… mancare cu cap!

Iar daca iti suna a ceva complicat, te asigur ca nu este deloc. Trebuie doar sa intelegi sistemul. Apoi vei vedea ca viata e de fapt mai usoara atunci cand nu doar mananci, ci stii ce mananci.

Pentru ca healthy eating is fun!

Pe curand,

Mihaela.

PS: Toate ingredientele au fost toate cumparate de la Lidl, mai putin wasa, rodia si ingredientele din preparate (painica si biscuitei). 

Share-uieste idei #CuCap:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *